Zalety reklamy internetowej

Zalety reklamy internetowej

Rozpoczynając działalność internetową powinniśmy wybrać odpowiednią nazwę dla domeny. Niewątpliwie powinna być jak najbardziej unikalna, jeśli chcemy mieć usługi-informatyczne.pl , sprawdźmy również, czy są wolne domeny z innymi końcówkami, lub trochę inną formą zapisu adresu. Dlatego sprawdźmy, czy uslugiinformatyczne.pl, uslugiinromatyczne.com.pl czy uslugiinformtyczne.eu nie są zajęte przez firmy świadczące te same usługi. Lepiej szukać nazwy, która jest wolna pod podstawowymi końcówkami adresów internetowych. Warto też wykupić w miarę możliwości wszystkie wariacje naszego adresu i przekierować je na naszą stronę, to zablokuje chętnych na wykorzystanie podobnych do naszego adresu. Co możemy robić dalej?

Reklama internetowa to nie tylko pozycjonowanie stron. Warto zwrócić się w stronę tradycyjnych form reklamy. Zacznijmy od tego, co można traktować jako reklamę internetową a co jako tradycyjną, czyli rozsyłanie korespondencji reklamowej. Odpowiednikiem tradycyjnego rozsyłania treści reklamowej w sieci jest Mailing. Jest  powszechnie uznawany za zmorę internautów i chyba każdego posiadacza skrzynki pocztowej. W swojej internetowej formie jest chyba znienawidzony przez odbiorców. Dlatego warto zastanowić się jak wykorzystać tą formę reklamy. Po pierwsze zróbmy sobie listę odbiorców, do których chcemy wysłać swoją ofertę. Jeśli świadczymy usługi w warszawie, odbiorcą mailingu powinna być każda firm w warszawie,  ale i nie tylko.

Warto zastanowić się, jakie firmy mogą być zainteresowane naszymi usługami. Dopiero rozpoczynamy ścieżkę swojej kariery a nasza firma składa się z jednej osoby. Naszym klientem w pierwszym etapie działalności nie powinny być wielkie ryby, duże korporacje najczęściej mają własne działy wsparcia IT lub współpracują z firmami zewnętrznymi, które dostarczają im ludzi. Czyli giganci odpadają, nie warto do nich kierować naszych usług. Małe firmy jednoosobowe, to też nie najlepszy klient. Nie mają rozwiniętej infrastruktury teleinformatycznej,  tym samym nie muszą korzystać z pomocy speców od IT. Czyli do nich też raczej nie wysyłamy naszej oferty. Naszym klientem powinny być firmy, które możemy ocenić jako małe. Czyli od kilku do kilkunastu stanowisk pracy. Tak abyśmy mogli sami zająć się ich obsługą i na wstępie nie zatrudniać dodatkowych osób.

Zdjęcie do artykułu znalezione na stronie Pixabay.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *