Wygląd oferty reklamowej

Wygląd oferty reklamowej

Kiedy już znajdziemy grupę docelową dla naszych usług warto zastanowić się nad treścią samej reklamy, która chcemy jej zaprezentować. Powinniśmy się zastanowić nad tym zanim skorzystamy z usług typu pozycjonowanie stron internetowych. Warto, by nasza reklama była napisana w sposób czytelny, przejrzysty i w miarę możliwości krótki. Osoby, które przeglądają reklamy starają się wychwycić tylko to co je może zaciekawić. Dlatego reklama, która zabiera zbyt dużo opisu może zadziałać zniechęcająco na odbiorcę. Zawieranie cennika usług w treści reklamy nie jest zalecanym chwytem marketingowym.

Może podziałać również zniechęcająco na osobę, która czyta naszą ofertę, ponieważ zwróci uwagę tylko na cenę a nie przeczyta co wchodzi w jej zakres. Z drugiej strony, osoba, która nie widzi ceny, może nie chcieć tracić więcej czasu na zdobywanie tej informacji. W wielu przypadkach cena jest sprawą kluczową. Wybór należy do nas.  Nie sposób ominąć zagadnień prawnych, w myśl obecnych przepisów nie wolno rozsyłać niechcianej korespondencji reklamowej w formie elektronicznej. Oznacza to, że powinniśmy przesłać zapytanie czy odbiorca zgadza się na przesłanie reklamy i w kilku zdaniach opisać czego reklama będzie dotyczyła. Należy się do tego stosować, by nie łamać prawa i żeby być dobrze odbieranym.

Nachalność może źle wpłynąć na odbiorcę naszej reklamy. Powróćmy do tradycyjnego odpowiednika tej formy reklamy. Posiadając listę odbiorców możemy wysłać materiał reklamowy w formie tradycyjnego listu. Ważne abyśmy zachowali poważny wygląd takiej korespondencji. Ładna koperta, drukowany adres odbiorcy, druk na papierze firmowym to wszystko może wpłynąć na sposób odbioru naszej reklamy. Poza tym ta forma reklamy na pewno nie trafi automatycznie do folderu SPAM. Różnica oczywiście pojawia się w kosztach. Tradycyjna metoda jest kosztowna w stosunku do poczty elektronicznej. Mamy tu koszt kopert, znaczków i wydruku firmowej papeterii. Dlatego warto abyśmy wyszczególnili firmy, do których skierowana jest nasza oferta i tylko do nich wysłali reklamę za pomocą agencji pocztowej. Nie zapominajmy, że każda forma reklamy czy jest to reklama internetowa czy tradycyjna może być skuteczna.

Zdjęcie do artykułu znalezione na stronie Pixabay.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *