Najbardziej popularne formy reklamy

Najbardziej popularne formy reklamy

Najbardziej popularny i zapewne najtańszy sposób na reklamę to ulotki roznoszone przesz listonoszy za pośrednictwem Poczty Polskiej. System jest prosty, drukujemy ulotki, zanosimy na pocztę i określamy obszar ich roznoszenia. Może być to dzielnica, fragment dużego osiedla lub poszczególna ulica. Brzmi pięknie, gdzie jest haczyk? W tym, że przy dystrybucji poprzez naszego pocztowego monopolistę nie możemy określić rodzaju odbiorcy czy ma to być osoba fizyczna czy może firma. Jeśli mamy ulice gdzie większość to firmy, mieszczące się w domach jednorodzinnych i mieszkaniach to oni w większości otrzymają nasze ulotki, ale  pozostali mieszkańcy tej ulicy również.

Można by określić to jako niegospodarność, nasza oferta nie jest skierowana do osoby fizycznej, one nie stanowią dla nas potencjalnego klienta. Szkoda ulotek, by zaśmiecać ich skrzynki. Warto w takim razie poszukać firm, które zajmują się roznoszeniem ulotek i pozwalają określić docelowe miejsce, do którego maja trafić oraz rodzaj odbiorców. Byłaby to znaczna  oszczędność dla nas, ponieważ na jednej ulicy zostanie rozdanych trzydzieści ulotek a nie osiemset.  Reklama internetowa jest prostsza? Ciężko ocenić. Musimy się skupić na obu formach reklamy  gdyż chcemy, by nasz biznes szybko osiągną sukces.

Pamiętajmy jednak ,że reklama nie czyni cudów, pozycjonowanie stron nie zadziała od razu podobnie jak linki sponsorowanie nie sprawią, że z dnia na dzień rozdzwonią się telefony. Klienci dotrą do nas tylko wtedy, kiedy będziemy  działać na różnych frontach reklamy, ale musimy uzbroić się w cierpliwość.  Bez niej przegramy tak naprawdę zanim zaczniemy poważnie grać. Jak możemy urozmaicić naszą stronę, by była bardziej interesująca? Na wstępnie trzeba określić jak profil powinna mieć strona. Jeśli ma być sztywna, poważna to nie mamy zbyt wielkiego pola do popisu. Ale jeśli dopuszczamy, że można ją z czymś innym powiązać to nic nie szkodzi na przeszkodzie, by pozostała poświęcona nadal IT, ale zawierała również informacje ze świata danej branży.

Zdjęcie do artykułu znalezione na stronie Pixabay.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *