Jak ocenić skuteczność reklamy www?

Reklamę oceniamy po jej skuteczności. Reklama internetowa jest oceniana za pomocą rozbudowanych  programów, które generują statystyki. Powiedzmy, że wykupiliśmy Google AdWard’s i chcemy ocenić czy budżet przewidziany na niego może się zwrócić?. Po pierwsze warto zobaczyć ilość wejść w ciągu ostatniego miesiąca przed uruchomieniem kampanii mieliśmy na naszą stronę, ocenić jakie słowa kluczowe najczęściej powodowały

Continue reading Jak ocenić skuteczność reklamy www?

Zalety reklamy internetowej

Rozpoczynając działalność internetową powinniśmy wybrać odpowiednią nazwę dla domeny. Niewątpliwie powinna być jak najbardziej unikalna, jeśli chcemy mieć usługi-informatyczne.pl , sprawdźmy również, czy są wolne domeny z innymi końcówkami, lub trochę inną formą zapisu adresu. Dlatego sprawdźmy, czy uslugiinformatyczne.pl, uslugiinromatyczne.com.pl czy uslugiinformtyczne.eu nie są zajęte przez firmy świadczące te same usługi. Lepiej szukać nazwy, która

Continue reading Zalety reklamy internetowej

Wygląd oferty reklamowej

Kiedy już znajdziemy grupę docelową dla naszych usług warto zastanowić się nad treścią samej reklamy, która chcemy jej zaprezentować. Powinniśmy się zastanowić nad tym zanim skorzystamy z usług typu pozycjonowanie stron internetowych. Warto, by nasza reklama była napisana w sposób czytelny, przejrzysty i w miarę możliwości krótki. Osoby, które przeglądają reklamy starają się wychwycić tylko

Continue reading Wygląd oferty reklamowej

Najbardziej popularne formy reklamy

Najbardziej popularny i zapewne najtańszy sposób na reklamę to ulotki roznoszone przesz listonoszy za pośrednictwem Poczty Polskiej. System jest prosty, drukujemy ulotki, zanosimy na pocztę i określamy obszar ich roznoszenia. Może być to dzielnica, fragment dużego osiedla lub poszczególna ulica. Brzmi pięknie, gdzie jest haczyk? W tym, że przy dystrybucji poprzez naszego pocztowego monopolistę nie

Continue reading Najbardziej popularne formy reklamy